שילוב גוונים באמצעות תוספות
התקשרי אלינוניווט למספרההאינסטגרם של מודוהפייסבוק של מודו

חיפוש - מודו פתרונות שיער מתקדמים

תוספות שיער בשילוב גוונים

נשים רבות מעוניינות במראה גוונים בהירים בשיערן. לא כל הנשים יכולות להבהיר את שיערן ממגוון סיבות. עד כה נשים שלא יכלו לצבוע את שיערן רק יכלו לחום על גוונים בהירים שישתלבו בשיערן. היום הטכנולוגיה המתקדמת בתחום תוספות השיער מאפשרת לכל אחת להנות ממגון צבעים בשיערה ממש בהינף יד. מדובר בדרך בריאה וקלה לשלב גוונים בשיער באמצעות תוספות שיער טבעיות המותאמות במיוחד בשבילך.

 

למי מומלץ לשלב גוונים באמצעות תוספות שיער?

  • מי ששערה עבר הרבה פעולות כימיות כגון החלקות , הבהרות ושיערה במצב פגום ואינן רוצות להמשיך להבהירו ולפגוע בו יכולות לקבל מראה של גוונים באמצעות שילוב תוספות שיער
  • נשים בעלות שיער הצבוע לשחור אינו יכולות להגיע לגוונים בהירים בשיערן ועל כן שזירת תוספות בהירות היא פתרון יעיל ובריא עבורן.
  • נשים שאלרגיות לצבע ואינן יכולות לצבוע .
  • מי שמעוניינת בשינויים מהירים מצבע לצבע. –שילוב תוספות מאפשר להשתעשע בקלות ובמהירות בצבעים בשיער מבלי לפגום בו.
  • לקוחה המעוניינת להשאר עם שיער טבעי לא צבוע ולהשתדרג עדיין בגוונים.
  • גוונים בעזרת תוספות מאפשרות להוסיף או להסיר את הגוונים בקלות ללא התערבות כימית בהתאם לרצון הלקוחה.

מדובר בתהליך מאד פשוט. ראשית תגיעי לייעוץ עם מעצב השיער בו תבחרי את צבע הגוונים שאת חושקת בהם. לאחר מכן יותאמו לך תוספות רלוונטיות שמתאימות לצבע וכן לטקסטורה של שיערך(מקורזל, חלק או גלי). לבסוף מעצב השיער יבחר את החיבור המתאים לך ביותר ויחבר לך תוספות בגוונים השונים שבחרת. את התוספות תוכלי להסיר או לשנות באוות נפשך מבלי לפגום בבריאות שיערך ומבלי לשלב פעולות כימיות .

שילוב גוונים בשיער באמצעות תוספות הינו פתרון פשוט , יעל ואפקטיבי עבור כל מי שלא רוצה לצבוע את השיער מסיבותיה השונות. התוצאה שמתקבלת היא תוצאה טבעית ומרשימה ואינה מערבת כל פעולה כימית של צביעה או הבהרה – פעולות שעלולות לאורך זמן לפגום בשיערך. אם מכל סיבה שהיא תרצי להמנע מהבהרת שיערך –פתרון זה נפלא בשבילך. תוכלי לשלב גוונים בצבעים שונים ולקבל מראה בהיר, טבעי ומרשים ולהשאיר את שיערך בריא ומלא חיים!