החלקת שיער רילקס
התקשרי אלינוניווט למספרההאינסטגרם של מודוהפייסבוק של מודו

חיפוש - מודו פתרונות שיער מתקדמים

רילקס – החלקה יפנית משקמת להורדת נפח ולעיצוב שיער גלי ומושלם

בעולם עיצוב השיער ישנן אינספור סוגי החלקות : יפנית, צרפתית אמריקאית ועוד . רב ההחלקות מביאות לתוצאה של שיער חלק לחלוטין ללא תנועה אך מה קורה למי שמעוניינת בתנועה בשיער אך לא מרוצה מהנפח או הקרזול שלו. עד עכשיו בפנינו היו שתי אופציות או להשאר עם שיער טבעי או לעשות החלקת שיער שתהפוך את השיער לחלק. עכשיו יש פתרון ביניים למי שרוצה שיער בריא וגולש אך לא חלק לחלוטין- הרילקס !

 

מה זו החלקה משקמת "רילקס" ?

החלקת שיער רילקסהחלקת רילקס הינה סוג של החלקה שמתאימה למגוון סוגי שיער ומטרתה "להרגיע" את השיער כלומר זו החלקה שלא הופכת את השיער ל"קרשים" אלא מטפלת בנפיחות ובקרזול ומשאירה את השיער בתנועה גלית טבעית ומרשימה.

רילקס הינו טיפול חדשני שפותח בפריז כדי לתת מענה ללקוחות אשר מחפשות פתרון תמידי אשר שונה מהחלקות רגילות. הטיפול מיוצר בפריז תחת פיקוח קפדני ומאושר גם ע"י משרד הבריאות הישראלי. רילקס הוא טיפול עדין יותר מאשר החלקה יפנית. עם זאת הוא בעל יכולת לזהות את מבנה השערה ולהגיב בהתאם. מדובר בטיפול עדין בעל תכונות מדהימות, אשר נותן תוצאות מעולות שבאף טיפול אחר לא ניתן לקבל אותן. הרילקס עובד על הקשרים בשערה שאחראים על המבנה שלה. החומר עדין מאוד, הוא לא מכיל פורמלין (שידוע כחומר לא בריא) ומכיל קרטין, חלבונים וסרמידים משקמים לשיער.

היתרון הבולט של החלקת שיער רילקס הוא שהשיער לא נראה כאילו עבר טיפול כזה או אחר. השיער נראה ממש טבעי, בריא, גולש ומבריק כאילו נולדת אתו. מאחר וברילקס השינוי הוא לא ממתולתל לחלק מאוד ולשיער נשארת התנועה טבעית, בניגוד להחלקות שדורשות תחזיק של אחת ל4-8 חודשים את הרילקס ניתן לחדש אחת ל 6-18 חודשים. בטיפול זה השורשים הרבה פחות בולטים ולא מחייבים לחדש את הטיפול במהרה או בכלל. ברגע שעשית רילקס את לא תהי מחויבת לתחזוקה התהליך בתדירות שנדרשת בטיפולים כמו צבע או החלקה יפנית.

החלקה יפנית רילקס : למי זה מתאים ?

  • מי שמשועבדת לפאנים, מחליקים ובייביליסים ורוצה לעצב את השיער מבלי לשרוף ולפגום בו.
  • בעלות שיער מתולתל ומקורזל המעוניינות לתת משמעת לשיער אך לא להחליק אותו לחלוטין.
  • נשים בעלות נפח ו"פריזיות" בשיער המעוניינות להוריד נפח ולרכך את מראה השיער.
  • בעלות שיער מתולתל שרוצות להפכו לשיער גלי וקל לסידור.
  • מי שמעוניינת בשיער חלק בשורש וגלי בקצוות
  • נשים שיערן מקורזל ומכווץ מאד ורוצות להאריך אותו.
  • מי שמבקשת לשלוט באיזורים מקורזלים ופרועים בקדמת הפנים.
  • נשים אשר רוצות להחליק רק אזורים מסוימים בשיער כמו פוני.

חשוב לציין כי ישנם סוגי שיער מגוונים שעל כל אחד הטיפול המשקם נראה שונה. כלומר מכיוון שמדובר בהחלקה רכה שמטפלת בכל שיער באופן שונה התוצאה אינה אחידה ועל כן חשוב להתייעץ עם מעצב השיער שיבדוק את שיערך ויאמר לך באופן מדוייק איזו תוצאה תתקבל. יש להוסיף כי ההחלקה לא מתאימה לבעלות שיער מקורזל מאד וההחלקה אינה נותנת מראה גלי לשיער חלק מאד. כמו כן ההחלקה לא מומלצת לבעלות שיער שרוף. ברילקס התייעצות היא קריטית בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר, וודאי כי מעצב השיער מבין בדיוק את העיצוב הרצוי והוא אפשרי. לא כל סוג שיער ניתן להביא לכל תוצאה ולכן תיאום ציפיות הוא הכרחי. בהתאם לרצון הלקוחה הספר קובע את פורמולת הרילקס המתאימה ואת אופן הטיפול.

לאחר ההחלקה המשקמת השיער יהיה גלי טבעי זוהר עם המון ברק, עם רכות וגמישות. מאחר ולא מדובר בהחלקה יפנית, לשיער יש את האופי שלו ותוכלי להמשיך ולשחק עם המראה. תוכלי לייבש את השיער עם פאן בבית ולקבל מראה חלק וגולש או לשים קרם מתלתל והשיער יחזור לקבל מראה מתולתל מהממם.

החלקה משקמת רילקס הינה תהליך של שינוי מבנה השערה. התוצאות של התהליך הם ארוכות טווח, מדהימות ונותנות מראה טבעי גלי, השיער הופך להיות נוח לסידור וללא פריזים. התהליך לא נועד לשמש כתחליף להחלקה יפנית, אלא כאופציה שונה לחלוטין בה השיער יוצא גלי ולא חלק. רילקס- טיפול השיקום החדשני, היחיד שיודע לזהות את מבנה השערה ולטפל בו בצורה הכי טובה שתיתן תוצאות מקסימליות! כל מי מאתנו שמבקשת לקום בבוקר ולקבל שיער גולד , בריא וקל לסידור ולהיות חופשיה מהתעסקות מיותרת... עכשיו זה אפשרי . החלקה משקמת רילקס מובילה למראה שיער טבעי , בעל תנועה , בריא ורך למגע. נשים רבות כבר שינו את חייהן מקצה לקצה.